Cea mai avansata aplicatie web pentru companiile de service centrale termice din Romania!

516 afisari

My CMS este o platforma online pentru gestiunea activitatii de service centrale termice, destinata companiilor autorizate ISCIR dupa prescriptia tehnica PT A1. Aplicatia dispune de o serie de facilitati menite sa usureze activitatea firmelor de service si sa reduca timpul alocat emiterii si gestionarii documentelor specifice cum ar fi Livretul aparatului sau Raportul de verificari, incercari si probe (Anexa 3 ISCIR).

Avantajul major al aplicatiei este mobilitatea, aceasta fiind disponibila oricand si oriunde, daca aveti o conexiune de internet. Aplicatia este optimizata pentru toate tipurile de display, de la desktop, la tableta si smartphone.

Aplicatia permite gestionarea unui numar nelimitat de clienti, fiecare client avand un istoric detaliat despre aparatul detinut, cu pictograme care ajuta la identificarea rapida a starii curente a aparatului.
Fiecare sectiune din aplicatie dispunde de un motor rapid de cautare si de filtrare a informatiei, dupa diverse cuvinte cheie si perioade de timp.

Solicitarile clientilor sunt stocate in fisa aparatului, iar in momentul programarii unei interventii la client, acesta impreuna cu tehnicianul desemnat vor primi cate un email ce contine datele programarii. Pentru eficienta s-a implementat si functionalitatea de Calendar, unde se pot vizualiza programarile existente dupa zi, saptamana, luna.

In sectiunea Raportari puteti trimite Anexa 2 si Anexa 4 aferente ultimului trimestru la ISCIR cu ajutorului unui singur click. Va fi generat un fisier xls in formatul acceptat si trimis automat catre ISCIR. In aceeasi sectiune puteti vedea daca PIF-urile si interventiile in garantie au fost trimise spre decontare la producator/importator.

In sectiunea Grafice puteti sa va faceti rapid o imagine de ansamblu privind eficienta companiei si a angajatilor acesteia. Dispuneti de grafice privind activitatea fiecarui tehnician de service, precum si grafice specifice fiecarui tip de serviciu.

In platforma My CMS datele dumneavoastra sunt in siguranta, parolele de acces in aplicatie fiind encriptate. De asemenea transmisia de date si conectarea la sistem se face printr-un protocol sigur de comunicatie HTTPS, ceea ce reduce la minim riscul de compromitere a informatiilor. Saptamanal se face un backup al bazei de date.

Compania de service poate defini mai multe puncte de lucru, fiecare dintre acestea avand unul sau mai multi utilizatori. Utilizatorii sunt impartiti dupa rolul detinut in 2 categorii: Administrator Punct de lucru si Tehnician. Fiecare rol are acces diferit la informatia disponibila in aplicatie. De exemplu, in sectiunea Dashboard, Administratorul punctului de lucru va vedea grafice si rapoarte specifice activitatii intregului punct de lucru, pe cand tehnicianul poate vedea informatii legate doar de activitatea proprie.

Cele mai importante avantaje ale platformei My CMS sunt:

• Administrare completa
Din softul cloud pentru service centrale termice iti administrezi toti clientii si toate activitatile de service (PIF, VTP, Interventii, Solicitari, Programari, Contracte)
• Motor rapid de cautare
Cautarea in baza de date se face cu `Ajax request` fara a se face refresh la pagina, viteza de reactie fiind una superioara. Poti cauta si sorta dupa multiple cuvinte cheie.
• Print
VTP-ul si Livretul aparatului pot fi printate in teren daca echipa dispunde de o imprimanta wireless, realizand o economie importanta de timp.
• Export
Poti exporta orice raport in 3 formate populare: PDF, XLS si CSV. De asemena poti printa aceste rapoarte sau sa le trimiti pe email, in cazul Anexelor 2 si 4 ISCIR.
• Grafice
Beneficiezi de grafice de performanta pentru fiecare angajat si pentru fiecare tip de serviciu pe care il presteaza compania, filtrabile dupe diferite perioade.
• Dashboard
In sectiunea Dashboard ai o privire de ansamblu a activitatii lunare, comparativ cu perioada trecuta. In plus vezi rapid ultimele solicitari si programari pe clienti.
• Email-uri automate
Sistemul My CMS genereaza email-uri automate catre clienti in momentul in care se inregistreaza o solicitare si catre tehnicieni in momentul programarii
• Configurare facila
In meniul Configurari poti defini puncte de lucru, utilizatori, Autorizatii Iscir, Analizoare de gaze, Tipuri de contract si poti modifica abonamentul detinut.
• Abonament accesibil

Poti alege din cele 2 tipuri de abonament standard sau sa soliciti un abonament special, in functie de cerintele companiei. In plus poti sa testezi 30 de zile gratuit! Pretul unui abonament incepe de la 799 lei/an.

In urmatoarele versiuni intentionam introducerea unor facilitati noi cum ar fi Modul de facturare, modul de Harti sau Modul de mesagerie interna.
De asemenea incepand cu urmatorea versiune majora, companiile de service care presteaza si servicii de instalare si montaj, vor avea la dispozitie un modul dedicat pentru urmarirea activitatii, de la contractarea lucrarii pana la predarea acesteia.

Pentru a vedea documentatia completa folositi urmatorul link: https://mycms.ro/documentatie

Beneficiati acum gratuit de importul bazei de date de clienti existenti din fisiere de tip xls sau csv. Campurile care vor fi importate sunt:

CLIENTI:
• Nume
• Telefon
• Email
ADRESA:
• Judet
• Localitate
• Adresa
APARAT:
• Producator
• Tip
• Model
• Serie/an de fabricatie
ULTIMUL VTP:
• Numar document
• Data document
• Data expirarii
• Toate celelalte campuri ale VTP-ului vor fi completate automat

Nota: VTP-urile vor avea acelasi RSL si RVT configurati in cadrul platformei si stabiliti de comun acord. Valorile verificarii vor fi standard pentru toate VTP-urile, putand fi ulterior modificate daca situatia o cere. Daca detineti mai multe puncte de lucru importul se va face pe fiecare punct de lucru in parte. Fisierele xls sau csv vor fi manipulate de catre personalul mycms. E posibil sa apara diferente fata de baza de date precedenta din cauza structurii acesteia (de exemplu toate localitatile sunt predefinite in baza de date mycms; daca o localitate din baza dvs de date nu este regasita se va atribui cel mai apropiat oras de aceasta). De asemenea toti producatorii sunt predefiniti in baza de date si consideram ca am acoperit peste 95% din producatorii existenti pe piata. Totusi, daca un producator nu este regasit in baza de date acesta va fi definit drept "altul" si se va importa doar tipul/modelul.
*Serviciul de import gratuit este disponibil doar la achizitia unui abonament, nefiind disponibil in perioada de testare gratuita.

Mobile: 004 0766 068200
SC MY TURN SRL
Sibiu, Str. Marasesti Nr. 9
Email: admin@mycms.ro
Web: www.mycms.ro

Aboneaza-te la newsletter-ul InstalNews

Fii la curent cu toate noutatile, schimbarile, promotiile si evenimentele din lumea instalatiilor.

Ma abonez

DIN ACEEASI CATEGORIE

Situri Partenere: