Interviu cu Nicolaie Cozma, Service Manager Daikin România: Ce înseamnă să fii desemnat tehnician Daikin nr. 1 la nivel internațional?

1971 vizualizari
Daikin Service Games 2019
Distribuie pe

Oferind tehnicienilor autorizați oportunități de dezvoltare profesională garantăm servicii de cea mai bună calitate

Pentru Daikin România, subsidiara locală a celui mai important producător de aer condiționat din lume, pregătirea tehnicienilor și inginerilor de service ai partenerilor autorizați a reprezentat dintotdeauna o preocupare predominantă. Potrivit liderului pe piața locală HVAC, testarea abilităților practice și teoretice este o modalitate eficientă de formare a oamenilor de service, pregătirea lor reflectându-se în nivelul înalt de satisfacție al clienților Daikin și calitatea serviciilor executate.

„Începând cu 2019, Daikin România facilitează partenerilor de service autorizați participarea la Daikin Service Games, o competiție internă dezvoltată la nivel de grup, în cadrul căreia tehnicienii și inginerii de service își pot testa și perfecționa cunoștințele tehnice. Așadar, ne bucurăm să punem la dispoziția acestora o nouă cale de perfecționare”, a declarat Nicolaie Cozma, Service Manager Daikin Romania.

Iată răspunsul la câteva întrebări legate de Daikin Service Games, întrebări la care a avut amabilitatea să răspunsă dl. Nicolaie Cozma Service Manager Daikin Romania.

1. Ce înseamnă DACE Service Games?

Dl. Nicolaie Cozma: Daikin Service Games este o competiție cu tradiție în grupul Daikin, ajunsă deja la a 10-a ediție. Concursul se adresează tuturor partenerilor autorizați Daikin, fiecare dintre aceștia având ocazia să își desemneze reprezentanții din echipele de tehnicieni de service.  
Probele constau într-o serie de provocări unice, care le oferă tehnicienilor și inginerilor de service posibilitatea de a-și testa și îmbunătăți cunoștințele teoretice, precum și de a-și dezvolta abilitățile profesionale, cu beneficii multiple pentru activitățile viitoare.
Entuziasmul participanților este impresionant, motiv pentru care, anul acesta, Daikin Central Europe a decis să organizeze această competiție, pentru prima dată în istoria companiei, și în Europa Centrală și de Est, oferind astfel o experiență unică, atât partenerilor cât și tehnicienilor de service.

Daikin Service Games

2. Câți participanți reunește anual Daikin Service Games?

Dl. Nicolaie Cozma: Este îmbucurător interesul tot mai mare manifestat de partenerii din întreaga Europă și, cu fiecare an, putem vedea o creștere a numărului concurenților. Numărul total la fazele locale de pe întreg mapamondul este de peste 3.000 de participanți.
În etapa europeană DENV Service Games, vor participa doar 24 de finaliști, aceștia fiind primii 2 clasificați la fazele finale din cadrul afiliatelor europene care au organizat acest concurs până acum. Iar la etapa globală DIL Service Games vor participa 32 de finaliști mondiali.
Competiția este așadar una strânsă, care arată o pregătire foarte bună a concurenților și care, în final, dețin aptitudinile complete pentru a oferi servicii de cea mai bună calitate pentru client.

Daikin Service Games

3. Câți parteneri autorizați Daikin România și-au desemnat tehnicienii de service pentru ediția  2019?

Dl. Nicolaie Cozma: Suntem încântați să luăm parte în competiția Service Games și să le oferim partenerilor noștri posibilitatea de a fi reprezentați de cei mai buni tehnicieni și ingineri de service ai lor. Această competiție reprezintă o testare și, totodată, o confirmare a abilităților tehnice superioare ale acestora care, în final, se traduc în cele mai bune servicii pentru clienții Daikin. Așadar, așteptam cu entuziasm momentul în care participarea se va extinde și în zona centrală și de est. Partenerii noștri au fost și ei încântați și au îmbrățișat bucuroși această ocazie. Drept urmare, la faza națională au participat 144 de tehnicieni de service proveniți de la 62 de parteneri. Dintre aceștia,  primii 3 clasificați au participat la faza finală DACE Service Games 2019.  
Și, ca o confirmare, cum vă spuneam, a pregătirii excelente a tehnicienilor partenerilor noștri, am fost reprezentați cu succes de aceștia la „Finala DACE Service Games 2019”, de la sediul Daikin Central Europe din Viena. Dintre cei 24 de finaliști din 8 țări, Iftode Viorel, reprezentantul companiei Climatherm, a excelat la proba de testare a cunoștințelor tehnice și a câștigat premiul "Best theoretical knowledge".

 Iftode Viorel, climatherm

4. Dacă v-ar întreba cineva de ce să participe la această competiție, ce i-ați răspunde?

Dl. Nicolaie Cozma: I-aș răspunde că Daikin Service Games îi oferă o reală oportunitate de a-și dovedi experiența teoretică și practică. Îi oferă ocazia de a se autodepăși, de a se dezvolta prin descoperirea și aprofundarea subiectelor tehnice de interes și de a-și perfecționa abilitățile și competențele esențiale pentru activitatea sa profesională.  
Mai mult, această competiție vine ca o confirmare în practică a cunoștințelor teoretice, îl ajută să își descopere atuurile și, totodată, să își conștientizeze punctele slabe. Nu în ultimul rând, am observat personal chiar de la participanți, ca este și un motiv de mândrie de a face parte din echipa internațională Daikin. Și, bineînțeles, sunt și premiile, care sunt detaliate în cele ce urmează.
Premiul 1, 2 și 3 în clasamentul general, în care cei clasificați pe locul 1 și 2 sunt participanții la faza finală continentală Daikin Europe Service Games. De asemenea au fost premiate și cele mai bune rezultate la cele 3 categorii de probe, proba de cunoștințe teoretice, proba de sudura și proba de evaluare a abilităților de diagnosticare.
Așadar, de ce aș recomanda participarea la Daikin Service Games? Pentru cunoștințe, curaj, recunoaștere, experiență, mândrie, provocări și glorie.

Daikin Service Games

5. Competiția este organizată la nivel global? Care sunt etapele ei?

Dl. Nicolaie Cozma: Da, concursul are o mare amploare, se organizează la nivel global și constă în trei etape:

  • faza locală în filialele naționale din cele 5 continente ale lumii
  • faza finală continentală
  • faza finală mondială care se va disputa în Japonia în 2020

Ca să vă faceți o imagine privind complexitatea și dificultatea probelor, pentru calificarea în finala DACE Service Games 2019, de la Viena, participanții au avut de răspuns la 60 de întrebări în doar 60 de minute. Întrebările au fost din arii ale domeniului cât mai diversificate și au vizat detalii tehnice, calitatea muncii, satisfacția clientului și siguranța muncii.

6. Următoarea etapă este cea de la fabrica Daikin din Oostende – Belgia. Ce se va întâmpla mai exact acum?

Dl. Nicolaie Cozma: Cei mai buni concurenți de la fazele finale ale filialelor europene care au organizat Daikin Service Games (ex: Daikin Italia, Daikin Franța, DACE, Daikin UK etc) vor participa la cele 3 probe de concurs, cu ajutorul cărora vor fi desemnați câstigatorii Daikin Europe Service Games.  
 Cele 3 probe de concurs sunt:

  1. - proba de cunoștințe teoretice despre teoria circuitelor frigorifice, protecția muncii, customer care și cunoștințe generale HVAC;
  2. - proba de sudură, care constă practic în înlocuirea unei componente frigorifice dintr-un echipament real cu o altă componentă nouă, respectând procedurile și tehnicile în vigoare.
  3. - proba de evaluare a abilităților de diagnosticare pe un defect simulat pe un echipament real funcțional.

Etapa va avea loc în luna octombrie 2019 și este ultima etapă dinaintea finalei care va avea loc la Osaka, Japonia, în noiembrie 2020.

daikin
 

7. Miza este una mare: să fii desemnat tehnician Daikin nr. 1 la nivel internațional. Ce înseamnă  acest lucru?

Dl. Nicolaie Cozma: Să deții acest titlu înseamnă recunoașterea valorii tehnice și umane atât intern, în cadrul organizației, cât și extern, prin atingerea unui înalt nivel de satisfacție al clienților Daikin prin prisma calității serviciilor executate. Oferind tehnicienilor autorizați oportunități de dezvoltare profesională garantăm servicii de cea mai bună calitate.
Totodată este cel mai reprezentativ rezultat al culturii organizaționale Daikin, în ceea ce privește grija față de client, cu aplicabilitate directă, imediată și de lungă durată.  
Înseamnă totodată promovarea prin exemplu direct, schimb de experiență și comunicare a unei mentalități de auto-perfecționare la nivel tehnic și relaționare/comunicare eficace cu clienții, astfel încât să fie îmbrățișată în masă și la toate nivelele de către personalul tehnic Daikin, cât și de către parteneri.

Vă invităm să urmăriți un material video al evenimentului Daikin Service Games Central Europe, pentru a vă face o imagine completă asupra evenimentului:

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA
Permalink

Buna ziua. Dl. Troaca Marius: ne puteti da un email sau un numar de telefon pe office@instalnews.ro pentru a va inainta solicitarea celor de la Daikin?

admin

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 420 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 25.410.511 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 2.240 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video