Daikin Romania, afaceri in crestere cu 26% in 2016 si planuri de consolidare a pozitiei pentru anul acesta

243 afisari
** Vara aceasta, Daikin lanseaza campania de CSR „Plantam aer!” **

Daikin Romania, subsidiara locala a liderului mondial pe piata aparatelor de aer conditionat, a inregistrat in anul financiar incheiat la 31 martie 2017 o cifra de afaceri de 24,3 milioane euro, in crestere cu 26% fata de anul precedent. Consolidarea vanzarilor este sustinuta atat de schimbarea comportamentului consumatorilor si cresterea investitiilor in proiectele comerciale si rezidentiale, cat si de gama foarte variata de produse si abordarea strategica a companiei.

„In cifra de afaceri obtinuta in anul financiar 2016, ponderea proiectelor din segmentul comercial a ramas superioara segmentului rezidential, solutiile Daikin echipand cladiri de birouri, retele de hypermarketuri, stadioane si hoteluri din intreaga tara. Pe de alta parte, tinand cont de vanzarile gamei BLUEVOLUTION lansata anul trecut, care ocupa 30% din vanzarile gamei de produse high-end, observam un trend foarte accentuat de crestere si in segmentul rezidential. Aceasta crestere se datoreaza, in principal, procesului de educare si constientizare a clientilor asupra efectelor nocive ale agentilor frigorifici cu potential de incalzire globala ridicat si asupra eficientei energetice crescute a echipamentelor moderne”, a declarat Daniel Vasile, Managing Director Daikin Romania.

Pe langa proiectele din gama rezidentiala, cum sunt ansamblurile Cismigiu House si Sun Flower sau hotelurile Narcis (Venus) si Diana (Olimp), pe segmentul comercial Daikin a echipat multe investitii reprezentative. Hotel Hilton din Bucuresti, benzinariile OMV, birourile Timpuri Noi, Central Business Plaza Cluj, One Herastrau Park Bucuresti, Oregon Park, LIDL Offices, stadionul din Targul Mures fiind doar cateva dintre cele mai importante proiecte realizate in 2016.

Implicat activ in educatia viitorilor specialisti prin cursuri si seminarii organizate impreuna cu universitatile tehnice de profil, anul acesta Daikin a mers mai departe si a realizat de curand un proiect de reconditionare completa a unei sali din cadrul Universitații Tehnice de Construcții Bucuresti. „Facultatea de Inginerie a Instalatiilor din Bucuresti este una dintre cele mai prestigioase universitati din Romania, dar, din pacate, a fost uitata in timp atunci cand vine vorba de moderinizarea ei. De aceea, ne-am oferit suportul facultatii si am transformat complet una dintre cele mai vechi sali din universitate: de la mobilier nou, iluminare, echipament multimedia modern, pana la parchet, tabla si geamuri. Desigur, sala este dotata cu sisteme de climatizare Daikin functionale, care sunt folosite si in scop educational”, a adaugat directorul companiei.

Valoarea acestei sponsorizari depaseste 30.000 euro.

Anul acesta, Daikin isi propune consolidarea gamei BLUEVOLUTION cu agent frigorific R32, prin adaugarea unui echipament nou din gama Confort, FTXP-K3/RXP-K3, orientat spre cel mai bun raport functionalitate/pret, precum si a unor unitati interioare, una de pardoseala FVXM-F si una necarcasata pentru tubulatura FDXM-F3, conectabile atat la sisteme tip pereche, cat si la cele tip Multi. Noutatea absoluta o reprezinta sistemul Multi Hibrid din gama BLUEVOLUTION, un sistem complet, care asigura racirea, incalzirea si prepararea apei calde menajere, ce foloseste atat energia electrica, cat si gazul natural, fiind usor de instalat si controlat prin intermediul aplicatiei Online Controller, cunoscuta deja de utilizatorii solutiilor Daikin.

"Revolutia" BLUEVOLUTION ajunge in 2017 si in segmentul comercial, odata cu noua gama Daikin Sky Air Seria A, ce ofera flexibilitate sporita in instalare, un domeniu de operare extins, tehnologie VRT (control variabil al temperaturii de vaporizare), control online intuitiv, totul in conditiile celor mai ridicate eficiente din industrie.

Planurile pentru acest an urmaresc misiunea companiei, aceea de a oferi in permanenta cele mai avansate tehnologii si solutii pentru a atinge un nivel maxim al eficientei si confortului. „Ne dorim sa le oferim clientilor nostri experiente unice si relevante printr-o gama de produse si servicii care depasesc cele mai exigente asteptari. In acest fel, ne propunem sa fim mai mult decat cel mai bun furnizor de solutii HVAC si sa devenim cel mai dorit partener pentru toti clientii nostri”, a declarat Daniel Vasile.

Pe langa furnizarea echipamentelor cu impact redus asupra mediului, Daikin continua sa sustina initiativele de protectie a naturii. In aceasta vara lanseaza campania de responsabilitate sociala „Plantam aer!”, avand ca obiectiv plantarea a cel putin 10.000 de copaci in zonele afectate din Romania. Mecanismul campaniei consta in plantarea unui copac pentru vanzarea fiecarui echipament de aer conditionat din gama rezidentiala. Astfel, clientii din gama rezidentiala pot contribui la un viitor mai verde, avand ocazia sa participe si la actiunea de plantare din luna noiembrie, organizata de Daikin in colaborare cu Asociatia EcoAssist.

Mai multe detalii despre campanie sunt disponbile pe www.plantamaer.ro

www.daikin.ro

Aboneaza-te la newsletter-ul InstalNews

Fii la curent cu toate noutatile, schimbarile, promotiile si evenimentele din lumea instalatiilor.

Ma abonez

DIN ACEEASI CATEGORIE

Situri Partenere: