Vanzarile si profitul Grupului Bosch au crescut datorita inovatiilor

57 vizualizari
bosch
Distribuie pe

Cifre preliminare pentru anul 2014

Conform cifrelor preliminare, Grupul Bosch a inregistrat la nivel mondial, in 2014, vanzari de 48,9 miliarde de euro, cu 6,2 la suta mai mult decat in anul precedent. Dupa ajustarea cursului de schimb valutar, procentul a crescut la 7,2 la suta. Impactul negativ al evolutiei cursului de schimb asupra rezultatelor vanzarilor a fost de aproape 500 de milioane de euro. Profitul furnizorului de tehnologie si servicii a crescut, de asemenea, in 2014. Conform cifrelor preliminare, profitul operational (EBIT) al Grupului Bosch a fost de aproape trei miliarde de euro, cu o marja de profit de circa 6,1 procente, cu aproape un punct procentual mai mare decat valoarea din 2013.

„In ciuda contextului economic dificil, am reusit sa ne indeplinim obiectivele pentru anul 2014”, a declarat Dr. Volkmar Denner, presedintele Consiliului de Administratie al Robert Bosch GmbH. „Strategia noastra de inovare da roade. Succesul de care ne-am bucurat anul trecut sta marturie in acest sens. In 2014, am reusit sa ne imbunatatim competitivitatea si pozitia pe piata in mai multe regiuni”. In plus, achizitionarea BSH Hausgeräte GmbH si achizitionarea completa planificata a ZF Lenksysteme GmbH vor consolida pozitia companiei Bosch in doua sectoare de crestere, cel al caselor inteligente si cel al conducerii automate.

In Europa, vanzarile furnizorului de tehnologie si servicii au crescut cu aproximativ 2 procente, in ciuda dificultatilor economice din regiune.
Volumul vanzarilor Grupului Bosch a crescut cu aproximativ 17 procente in regiunea Asia Pacific. Dupa ajustarea cursului de schimb valutar, procentul a ajuns la circa 20 la suta. In America de Nord, vanzarile au crescut cu aproximativ 8,6 la suta fata de aceeasi perioada a anului trecut. Dupa ajustarea cursului de schimb valutar, procentul de crestere are aproape doua cifre. In America de Sud, volumul de vanzari a scazut usor fata de anul trecut dupa ajustarea cursului de schimb valutar. In valori nominale, acesta a fost cu 10 la suta mai mic fata de cel inregistrat in 2013.

Grupul Bosch avea 290.000 de angajati la nivel global la data de 31 decembrie 2014, cu 9.100 de persoane mai mult fata de anul precedent.

Dezvoltarea afacerii in 2014 in sectoare de activitate
Conform cifrelor preliminare, divizia Solutii pentru mobilitate – fosta Tehnologie auto – a cunoscut un ritm de crestere de peste doua ori mai mare decat piata, datorita portofoliului sau extins de componente, sisteme si servicii. Volumul vanzarilor diviziei Energie si echipamente pentru constructii in 2014 a fost aproape acelasi cu cel inregistrat anul trecut. Cu divizia Bunuri de larg consum, Bosch s-a bucurat de un real succes in 2014, furnizand scule electrice pentru profesionisti si instrumente de masura. Vanzarile totale ale diviziei Tehnologie industriala au fost mai mici fata de cele inregistrate in anul 2013, dar dupa ajustarea cifrelor din 2013 tinand cont de efectele de consolidare, valorile sunt usor mai mari.

Valorificarea oportunitatilor de afaceri si gasirea solutiilor tehnologice
In anii care urmeaza, Grupul Bosch doreste sa profite de oportunitatile de afaceri care vor aparea prin evolutiile din domeniul conectivitatii, automatizarii, electrificarii si eficientei energetice, precum si pe pietele emergente. „Dorim sa participam in mod activ la conturarea schimbarilor semnificative si profunde ale pietei si mediului nostru tehnologic, si sa ne pregatim pentru o lume conectata”, a afirmat Denner. Acest lucru vizeaza in special divizia Solutii pentru mobilitate. Denner a continuat: „Ne dorim sa fim furnizorul de solutii pentru mobilitatea viitorului, una automatizata, conectata si electrificata. Prin aceasta intelegem componente, sisteme si software, dar si servicii. Daca luam in considerare si competenta noastra in materie de integrare a sistemelor, suntem compania cea mai in masura de a dezvolta si furniza clientilor nostri solutii inovatoare pentru mobilitate”.

Pentru dezvoltarea de solutii inovatoare, Bosch pune inca un accent deosebit pe expertiza locala de pe pietele emergente. „Inovatiile vor constitui si in 2015 un factor important pentru sporirea volumului de vanzari. Evolutiile locale pentru fiecare piata sunt deosebit de importante”, a declarat Denner.



 

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Opinii

Licitatii

Reea Agency

Video