Ariston Thermo Group sprijina activ lupta impotriva consumului de plastic

101 vizualizari
Ariston Thermo Group
Distribuie pe

După desfășurarea cu succes a proiectului Ariston Comfort Challenge, Grupul Ariston Thermo, unul dintre cei mai importanți jucători la nivel global pe piața de echipamente destinate încălzirii și producerii de apă caldă menajeră, își asumă o nouă inițiativă de sprijinire a mediului înconjurător, prin diminuarea consumului global de plastic. Ca prim pas în această direcție, compania se va alătura în calitate de partener evenimentului de prestigiu  - FuoriSalone2019, din cadrul Milan Design Week – care contribuie, prin activitățile integrate, la creșterea gradului de conștientizare a problemelor legate de consumul global de materiale plastice și poluarea oceanelor

Potrivit specialiștilor, consumul global de plastic a depășit pragul durabilității, cu repercusiuni profunde asupra viitorului planetei noastre. Majoritatea materialelor plastice pe care le folosim în fiecare zi ajung, în cele din urmă, în ocean -  sursa a mai mult de jumătate din aerul pe care îl respirăm.

casa Ariston Groenlanda

Inițiativa Ariston Thermo în acest sens reprezintă reconfirmarea direcțiilor asumate de Grup în ceea ce privește sustenabilitatea, respectiv o serie de obiective ambițioase ce urmează a fi realizate până în 2022.  Până în prezent, 62% dintre veniturile anului 2018 au fost obținute prin metode eficiente, respectiv utilizarea tehnologiilor de ultimă generație, integrate atât în ​​fabricile de producție, cât și în produsele finale. Scopul este ca până în 2022, când peste 80% din veniturile companiei vor proveni din sisteme durabile, să fie redus echivalentul a peste 3 milioane de tone de CO2.

Astfel, ca prim pas în susținerea acestui angajament, Grupul Ariston Thermo și-a unit forțele cu artistul Maria Cristina Finucci și Fundația One Ocean pentru a susține „HELP”, o instalație de artă inclusă în expoziția „Human Spaces”, organizată de revista de design Interni în cadrul renumitului FuoriSalone din acest an. Instalația prespune construcția a patru litere formate în întregime din capace de plastic ce vor forma cuvântul „HELP”. Această acțiune își propune să atragă mai multă atenție asupra subiectului, respectiv nevoia urgentă de a lua atitudine în fața acestor probleme prin schimbarea obiceiurilor noastre zilnice. 

Construcția a patru litere formate în întregime din capace de plastic

„Grupul Ariston Thermo crede cu tărie în sustenabilitate, în creșterea responsabilă și în protejarea planetei. Instalația de artă a Mariei Cristina Finucci, pe lângă faptul că se află în perfectă concordanță cu valorile asumate de compania noastră, reprezintă un apel către fiecare dintre noi, pe care trebuie să îl urmăm pentru viitorul planetei noastre și pentru binele generațiilor viitoare”, a declarat Cătălin Drăguleanu, Country Manager al Ariston Thermo România. 

Această inițiativă a Ariston Thermo Group vine ca o completare a proiectului Ariston Comfort Challenge, prin care compania și-a oferit sprijinul în studierea schimbărilor climatice. Oamenii de știință care lucrează pe insula Disko din Groenlanda se bucură acum de o casă modulară inovatoare și confortabilă, după ce Ariston a construit și le-a donat acestora locuința Ariston Thermo Zone, încălzită cu centrala de înaltă eficiență Alteas One, aducând confort chiar și acolo unde părea imposibil de atins.

Urmăriţi interviu video realizat cu arhitecta Maria Cristina Finucci, fondatoarea instalaţiei de artă HELP şi partenera grupului Ariston în combatarea consumului de plastic.

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 300 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 160 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 6.440 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 670 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video