In Vest, baile se renoveaza partial. Romanii opteaza pentru reamenajari totale

103 vizualizari
kuma lavoar
Distribuie pe

Potrivit unei analize realizate de Kuma Romania, unul dintre principalii producatori autohtoni de lavoare, blaturi si mobilier pentru bai si bucatarii sub brandurile Kuma si Nordline, atunci cand vine vorba de renovarea bailor, romanii opteza, de cele mai multe ori, pentru inlocuirea tuturor obiectelor sanitare, in timp ce in Europa Occidentala reamenajarea se realizeaza, de obicei, partial, incluzand schimbarea lavoarului si a mastii.

„In Romania, o renovare completa a baii se realizeaza, de cele mai multe ori, la un interval de aproximativ 20 de ani, in timp ce, spre exemplu in tarile nordice, astfel de lucrari au loc la 2 – 5 ani, conform tendintelor in amenajare. Nordicii pun accent pe designul lavoarului pentru a da o pata de culoare si a avea, in acest fel, tot timpul o baie noua, cu costuri minime. Romanii in schimb, sunt adeptii schimbarilor totale, iar atunci cand redecoreaza baia isi schimba mobilierul, obiectele sanitare, dar si gresia si faianta”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma Romania.
Aceasta a subliniat ca, romanii nu au adoptat inca tendintele vestice in acest sens desi, cu o investitie minima, poate fi schimbat total abientul baii prin inlocuirea lavoarului si a mastii. Cu toate acestea, au inceput treptat sa renunte la monotonul alb si sa aleaga nuante deosebite, din materiale inedite si in forme tot mai diverse.
„Romanii incep sa aiba aceeasi conduita ca si vesticii si, treptat, aleg modele de lavoare care nu se inscriu in tipare, punand pret pe design si calitate. Cand vine vorba de bugetul alocat, acesta variaza in functie de dorintele clientului”, a mai adaugat Camelia Olesen.
Astfel, lavoarele moderne, special gandite pentru baile de apartament, au un pret mediu de 300 de euro, in timp ce conceptele de blaturi cu doua boluri ajung si la preturi de 2.000 de euro, in functie de model si materiale.

Cum sa iti utilezi baia in functie de spatiu
Un alt criteriu foarte important la amenajarea baii romanilor este spatiul. Specialistii Kuma sunt de parere ca un spatiu mic nu este neaparat un impediment in reamenajare si ca acesta se poate transforma usor intr-unul functional si deosebit. Un prim pas pentru a castiga spatiu in baie este montarea unui cazi de dus, in locul uneia clasice, si montarea unui lavoar intr-o forma speciala intr-o zona mai putin utilizabila.

Pentru un plus de eleganta, se poate opta si pentru placile de dus montate la nivel cu pardoseala, oferite la dimensiuni customizate.

Cand vine vorba de mobilier, sunt recomandate culorile deschise, pentru a da impresia de spatiu, cat si piesele cu multiple locuri de depozitare.

In privinta unei bai de dimensiuni generoase, avantajele sunt pe masura, intrucat aceasta poate fi transformata intr-un adevarat SPA. Astfel, o optiune pot fi lavoarele cu doua boluri, sau cazile foarte mari, in forme deosebite.


Despre Kuma Romania
Kuma Romania este o companie romano-daneza lansata pe piata locala in 1998, fiind specializata pe producerea de lavoare de bai pentru proiecte rezidentiale, comerciale, de birouri si de utilitate publica, blaturi de bucatarii in suprafata continua cu chiuveta, glafuri de ferestre si balcoane, mese de bar/restaurant, receptii pentru hoteluri, concepte SPA si mobilier modular marca Nordline pentru bai si bucatarii.
Kuma a inaugurat prima linie de productie la Campina in 1998, pentru ca in 2006 compania sa se mute in Banesti odata cu finalizarea primei investitii de tip greenfield in valoare de 2 milioane de euro.
La intrarea pe piata locala, cifra de afaceri a Kuma Romania era de 50.000 de dolari, ajungand, in 2012, la 3 milioane de euro.
Printre principalele proiecte in cadrul carora Kuma s-a implicat, se numara lanturi hoteliere de 4 si 5 stele (Continental, Ibis, Ramada, Golden Tulip), mall-uri (Baneasa Shopping Center, Sun Plaza), complexe rezidentiale si de birouri (Willbrook, Glass House, Uppground Town), stadioane (CFR Cluj, Arena Nationala), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.
Produsele Kuma pot fi gasite in showroom-uri specializate pe bai precum Delta Design, Romstal, Piastrelle, Pazo Group, Ambient, dar si in magazine mici, exclusiviste din tara, specializate in bai si bucatarii. Mai multe detalii puteti gasi pe www.kumaromania.ro

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Reea Agency

Video