KUMA: In ciuda crizei, cererea pentru produse premium a ramas constanta

122 vizualizari
kuma
Distribuie pe

Kuma produce pe plan local 20.000 de lavoare premium din care 5.000 sunt vandute pe piata autohtona si tarile din jur

Romanii nu au facut rabat la calitate si, in ciuda crizei, au continuat sa aleaga produse premium, fiind constienti de calitatile acestora, potrivit unei analize realizate de Kuma Romania, unul dintre principalii producatori autohtoni de lavoare, blaturi si mobilier pentru bai si bucatarii sub brandurile Kuma si Nordline.

„Aceasta tendinta a fost confirmata de mentinerea cererii pentru lavoarele premium pe piata locala in ultimii ani, chiar daca am asistat la o perioada de criza. In acest moment, in fabrica din Banesti, Prahova, producem aproximativ 20.000 de lavoare si blaturi anual, dintre care 20 - 25% sunt vandute pe piata din Romania si in tarile invecinate - Ungaria, Bulgaria”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma Romania.
Potrivit analizei Kuma, clientii au inteles ca un produs de proasta calitate poate crea probleme intr-un timp foarte scurt, ducand la costuri suplimentare. Astfel, in cazul lavoarelor, modelele low-cost sunt realizate din materiale cu o rezistenta scazuta si sunt limitate din punct de vedere al formelor sau designului.

”Durata medie de viata a unui lavoar premium este de 25 de ani, comparativ cu a unuia low-cost care, in cativa ani, prezinta semne de deteriorare. Cum romanii isi renoveaza baile o data la 30 de ani, montarea unui produs de o calitate indoielnica va atrage de la sine reparatii sau chiar inlocuiri multiple in aceasta perioada”, a afirmat reprezentanta companiei.
Aceasta a mai adaugat ca, in acest fel, costurile pot fi chiar mai mari in timp daca nu este ales inca de la inceput un model de calitate.

Interes in crestere pentru amenajari deosebite
Chiar daca in acest moment majoritatea romanilor opteaza inca pentru lavoare albe din materiale traditionale, tendinta actuala indica o adoptare a culorilor si texturilor inedite. Astfel, in urmatorii ani baile vor fi dotate dupa modelul nordicilor, cu obiecte sanitare in nuante de negru sau gri si din materiale inovative precum quartzul, granitul sau sticla in compozitie cu quartz.
“Clientii romani au inceput sa consulte reviste de design interior si viziteaza magazine si targuri de profil, majoritatea ocupandu-se personal de amenajarea locuintei. In acelasi timp, ideea de unicat castiga tot mai mult teren, cumparatorii fiind atrasi de conceptele facute la comanda”, a mai adaugat Olesen.

Cum trebuie alese lavoarele pentru a nu intampina probleme
Potrivit analizei Kuma, atunci cand isi amenajeaza baia cu lavoar, romanii trebuie sa tina cont de mai multe aspecte pentru a se asigura ca fac cea mai buna alegere si nu intampina probleme pe termen lung. Astfel, pe primul loc se afla verificarea materialelor din care sunt acestea realizate, dar si acreditarea CE a produsului dupa standarde in vigoare. Acest lucru apare scris in certificatul de calitate si conformitate al produsului. In plus, trebuie luat in calcul spatiul in care va fi montat lavoarul pentru a se incadra din punct de vedere estetic.

Mai mult, durata de viata a unui lavoar este prelungita si de un montaj corespunzator. Acesta trebuie realizat de montatori autorizati, cu experienta, care stiu care este inaltimea potrivita, ce tip de suport trebuie folosit si cum trebuie realizate etansarile.


Despre Kuma Romania
Kuma Romania este o companie romano-daneza lansata pe piata locala in 1998, fiind specializata pe producerea de lavoare de bai pentru proiecte rezidentiale, comerciale, de birouri si de utilitate publica, blaturi de bucatarii in suprafata continua cu chiuveta, glafuri de ferestre si balcoane, mese de bar/restaurant, receptii pentru hoteluri, concepte SPA si mobilier modular marca Nordline pentru bai si bucatarii.
Kuma a inaugurat prima linie de productie la Campina in 1998, pentru ca in 2006 compania sa se mute in Banesti odata cu finalizarea primei investitii de tip greenfield in valoare de 2 milioane de euro.
La intrarea pe piata locala, cifra de afaceri a Kuma Romania era de 50.000 de dolari, ajungand, in 2012, la 3 milioane de euro.
Printre principalele proiecte in cadrul carora Kuma s-a implicat, se numara lanturi hoteliere de 4 si 5 stele (Continental, Ibis, Ramada, Golden Tulip), mall-uri (Baneasa Shopping Center, Sun Plaza), complexe rezidentiale si de birouri (Willbrook, Glass House, Uppground Town), stadioane (CFR Cluj, Arena Nationala), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.
Produsele Kuma pot fi gasite in showroom-uri specializate pe bai precum Delta Design, Romstal, Piastrelle, Pazo Group, Ambient, dar si in magazine mici, exclusiviste din tara, specializate in bai si bucatarii. Mai multe detalii puteti gasi pe www.kumaromania.ro

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Reea Agency

Video