Succes rasunator pentru GROHE: cinci dintre produsele sale au castigat premiul Good Design

68 vizualizari
grohe_blue
Distribuie pe

 

 

Premiile au fost acordate produselor GROHE Blue® Mono, GROHE Concetto, GROHE Parkfield, GROHE Power & Soul si GROHE Eurocube. GROHE Design Studio a acumulat nu mai putin de cinci distinctii din partea juriului Good Design Awards 2012/2013.

GROHE Design se distinge prin armonia sa inerenta a functionalitatii si emotiei, confortului si elegantei. Aceste caracteristici se regasesc in mare masura in produsele castigatoare. Sistemul de filtrare al apei GROHE Blue® Mono permite dozarea apei minerale sau plate dintr-un recipient elegant, disponibil in varianta cromata sau supersteel. Concetto este o gama de armaturi sanitare cu linii clare si ergonomice bazata pe elemente cilindrice care subliniaza imaginea moderna minimalista. Spre deosebire de acestea, liniile impetuoase si netede ale noii game Parkfield™ au o curgere la fel de naturala ca apa in sine, iar duza imita curba arcuita a unei fantani arteziene. Linia de dusuri Power&Soul™ are incorporata un selector digital care poate controla pana la 11 tipuri de jet. Designul acestora nu este mai prejos, varianta “Cosmopolitan” utilizand forme geometrice, iar stilul “Contemporary” imbinand forma perfecta cu atingerea calda. Line-up-ul produselor castigatoare este completat de Eurocube, o gama de fitinguri pentru baie caracterizate de linii paralele, suprafete elegante si cuburi perfect proportionate.

Prestigiosul premiu Good Design Award se acorda anual de catre Chicago Athenaeum: Museum of Architecture and Design si European Centre for Architecture Art Design and Urban Studies inca din anul 1950. Membrii juriului selectioneaza acele produse inovatoare care prezinta un echilibru perfect al viziunii, durabilitatii, formei si functionalitatii. Anul acesta, produsele Grohe se afla intre produsele castigatoare pentru al cincilea an consecutiv.

„Suntem foarte onorati sa ne clasam si anul acesta printre castigatorii premiului Good Design si suntem incantati de faptul ca toate produsele noastre propuse au primit un premiu”, afirma dl. Paul Flowers, Senior Vice President Design la Grohe AG. “Credem ca designul este o caracteristica importanta distinctiva care contribuie la o crearea unei experiente superioare pentru clientii nostri in domeniul apei – fie ca este vorba de o bautura racoritoare cu apa, un sistem de dus cu masaj sau pur si simplu de apa cu care ne spalam fata si mainile. Cei care apreciaza designul produselor noastre apreciaza de asemenea valoarea apei, element care inseamna foarte mult pentru noi”, a adaugat acesta.

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Reea Agency

Video