Saint-Gobain Rigips implineste 20 de ani de prezenta in Romania

63 vizualizari
Rigips
Distribuie pe

In 2014, compania Saint-Gobain Rigips, lider pe piata materialelorde constructii, marcheaza 20 de ani de prezenta in Romania a marcii Rigips. In decursul celor 20 de ani, Saint-Gobain Rigips a devenit pe piata locala o emblema a calitatii si a solutiilor de ultima generatie. Compania si-a dezvoltat continuu portofoliul de sisteme, produse şi servicii, oferite in domeniul amenajarilor interioare, ce raspund celor mai dificile provocari precum dezvoltarea durabila, eficienta energetica si protejarea mediului inconjurator.

“Marca Rigips implineste anul acesta o varsta frumoasa, care aduce cu ea multe impliniri. Sunt 20 de ani de prezenta pe piata romaneasca, timp in care Saint-Gobain Rigips a castigat pozitia de lider de piata in majoritatea segmentelor in care este prezent si a revolutionat modul de a gandi si de a construi spatiile interioare. Pentru clienti, fie ei arhitecti, dezvoltatori, constructori, instalatori sau pur si simplu clienti finali, numele Saint-Gobain Rigips este de mult timp sinonim cu inovatia si calitatea superioara, garantata prin fiecare produs si solutie oferita”, a declarat dl Constantin Hariton, directorul general al Saint-Gobain Rigips.

In toti acesti ani, produsele Rigips au contribuit la realizarea unor proiecte reprezentative in Romania precum Sky Tower, Promenada Mall, hotelul Pullman si World Trade Center, Hotel Athenee Palace Hilton, Ateneul Roman, City Gate Tower, Opera House 1 si 2, Chrystal Tower, Hotel Continental Sibiu, Hotel Central Plaza Piatra-Neamt, Teatrul National Bucuresti, Spitalul Grigore Alexandrescu, Maternitatea Regina Maria si multe altele.

De asemenea, ca o recunoastere a calitatii produselor si a eforturilor constante facute de companie pentru a inova si a oferi clientilor servicii la cele mai inalte standarde de calitate, Saint-Gobain Rigips a primit, pentru a doua oara consecutiv, statutul de Superbrand la categoria “Household & Construction” pentru anii 2013-2014 in cadrul programul Superbrands Romania.

Inca de la inceputul activitatii, Saint-Gobain Rigips s-a evidentiat prin inovatie, diversificand mereu portofoliul de produse, avand in acest moment o gama de peste 600 de repere, ce includ placi de gips-carton standard si performante, plafoane fixe si demontabile cu calitati acustice speciale, gleturi si tencuieli pe baza de ipsos, profile metalice si accesorii etc. Circa 35% din cifra de afaceri a companiei este reprezentata de produse puse pe piata in ultimii 5 ani. Produsele Saint-Gobain Rigips raspund cerintelor tot mai dinamice ale beneficiarilor si constructorilor, precum: protectia la foc, izolarea termica si eficienta energetica, izolarea fonica, dar si confortul acustic, protectia impotriva umiditatii, adaugand acestora si o calitate estetica semnificativa.

„Pentru noi este esential sa oferim cele mai bune solutii si produse, la o calitate constant excelenta, raspunzand astfel nevoilor clientilor nostri” a declarat dl. Constantin Hariton, directorul general al Saint-Gobain Rigips.

Cu ocazia aniversarii celor 20 de ani, pe data de 25 septembrie, Saint-Gobain Rigips a organizat un eveniment menit sa-i reuneasca pe toti cei alaturi de care produsele Rigips® au devenit emblema calitatii in Romania. Evenimentul, la care au fost prezenti peste 250 de invitati precum arhitecti, firme de constructii, distribuitori si montatori, a avut loc la Stejarii Country Club si s-a desfasurat in prezenta Excelentei Sale, domnul Francois de Saint-Paul, ambasadorul Frantei la Bucuresti, a domnului Alexandru Nastase, secretar de stat in cadrul Departamentului pentru Proiecte de Infrastructura, Investitii Straine, Parteneriat Public-Privat si Promovarea Exporturilor si a domnului Francois-Xavier Moser, delegatul General al Saint-Gobain pentru Europa de Est.

In cadrul evenimentului, compania a organizat si doua expozitii dedicate Istoriei de 20 de ani pe piata din Romania: una dedicata proiectelor realizate in domeniile sanatatii, educatiei, rezidentialului, al spatiilor comerciale si administrative, al industriei hoteliere si o a doua dedicata Viitorului unde accentul a fost pus pe produsele inovatoare ale companiei. Expozitia Viitor a cuprins solutii pentru rezistenta la impact, rezistenta la umiditate ridicata in interior si exterior, claritatea discutiilor in si intre incaperi precum si doua solutii in premiera pe piata din Romania: tehnologia Activ’Air care descompune pana la 70% din compusii organici volatili (formaldehida) si un glet magnetic care le permite beneficiarilor sa-si foloseasca din plin creativitatea la aranjarea obiectelor de decoratiuni suspendate. Expozitia a ilustrat inca o data caracterul inovator al grupului Saint-Gobain aflat in top 100 cele mai inovatoare companii din lume.

In cadrul evenimentului, Saint-Gobain Rigips a premiat 15 parteneri in functie de criterii precum: cea mai indelungata colaborare, volumul de produse Rigips utilizat la proiecte, diseminarea inovatiei in piata, educarea pietei, excelenta in montaj, etc.
Printre firmele premiate se numara: Conti Impex 93, Dedeman, Ambient, Salus International, BogArt, ACMS, Aedificia Carpati, Avatti Grup, Dani Lev International, Portland Trust, Strabag, Westfourth Architecture, AR Design si Carpati Proiect.

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Opinii

Licitatii

Reea Agency

Video