Cat cheltuie hotelierii romani pentru utilarea bailor

92 vizualizari
Hoteluri
Distribuie pe

Hotelierii cheltuie pana la 40.000 de euro pentru utilarea bailor• Hotelierii din Romania transforma baile in SPA-uri pentru a atrage tot mai multi turisti;
• Dezvoltatorii de cafenele, restaurante si cluburi investesc in amenajarea bailor cu produse cu design aparte;

Investitorii hotelieri din Romania cheltuie sume cuprinse intre 10.000 si 40.000 de euro pentru utilarea bailor cu lavoare, potrivit Kuma Romania, unul dintre principalii producatori autohtoni de lavoare, blaturi si mobilier pentru bai si bucatarii sub brandurile Kuma si Nordline.

„Hotelurile de 3, 4 si 5 stele din Romania cu un numar de 40 - 60 de camere aloca sume importante pentru amenajare bailor, deoarece managerii au inteles ca turistii se intorc doar daca s-au simtit confortabil. Asa ca, din ce in ce mai mult, se pune accent pe amenajare adecvata cu ansambluri de lavoare generoase ce dispun de accesorii incluse si detalii exclusiviste”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma Romania.
Potrivit afirmatiilor sale, dezvoltatorii hotelieri aleg produse cu un design deosebit care sa ajute la diferentierea locatiei si la atragerea de turisti. Astfel, baile din hoteluri ofera treptat confortul unor adevarate SPA-uri, fiind personalizate in functie de spatiu si in ton cu amenajarea intregii camere. Functionalitatea este un alt criteriu pe baza careia hotelierii aleg lavoarele. Astfel, modelele cu blaturi generoase ce pot incorpora si spatii de depozitare sau rafturi port-prosop sunt cel mai des alese.
Aceeasi tendinta este observata si in cazul restaurantelor, cafenelelor sau cluburilor. Amenajarea bailor capata o importanta sporita, iar produsele si materialele alese sunt unele de top.

60% din afacerile Kuma pe plan local, realizate prin proiecte HoReCa
In acest moment, 60% din vanzarile Kuma Romania pe plan local sunt realizate prin proiectele HoReCa, restul revenind celor de tip office building, comerciale sau clientilor finali.
„Pentru anul in curs estimam mentinerea cifrei de afaceri la acelasti nivel ca si anul trecut – 3 milioane de euro. Din totalul business-ului insa, 20% este realizat pe plan local, restul de 80% revenind exportului pe piete europene”, a mai spus Camelia Olesen.

Proiectele Kuma din ultimul an
In decursul ultimului an, Kuma a finalizat proiectele de amenajare a bailor in mai multe hoteluri din Romania, printre care se numara Hotel Privo de patru stele, din Targu Mures, Hotel L`Art de patru stele, din Carei, si Hotel Faleza de trei stele, din Galati. De asemenea, compania s-a implicat in dotarea bailor din peste 50 de cafenele, restaurante si cluburi din intreaga tara.
O contributie semnificativa in vanzarile Kuma din ultimul an au avut-o si proiectele pentru cladirile de birouri, printre care se afla Willbroke Glass House Bucuresti, Tower Center Bucuresti, Lakeview Bucuresti, in aceste cazuri fiind alese, de asemenea, lavoare cu design deosebit si cu multe boluri pe un singur blat.

www.kumaromania.ro

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Reea Agency

Video