Dupa un an de crestere, Kuma va investi intr-o noua sectie de lavoare

150 vizualizari
Kuma fabrica
Distribuie pe

Kuma Romania, unul dintre principalii producatori locali de lavoare, blaturi si mobilier pentru bai si bucatarii sub brandurile Kuma si Nordline, a incheiat anul trecut cu un business in crestere cu 10% si, pentru 2013, are in plan investitii intr-o noua sectie de turnat lavoare.

“Anul trecut, industria de obiecte sanitare a inregistrat o crestere usoara, de 8% la nivel local, dar si pe piata nordica, unde exportam cea mai mare parte a productiei. Semnalele sunt pozitive, iar planurile noastre din acest an sunt corelate cu aceasta tendinta de crestere”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma Romania.
In acest context, Kuma are in vedere construirea unei noi sectii de turnat lavoare standard in cadrul fabricii din Banesti, in conditiile unei cereri in crestere pe acest segment. Aceasta va avea o capacitate totala de 150 de lavoare pe zi.
De asemenea, Kuma va investi si intr-o instalatie speciala - BreezeAir - care va reduce temperatura din sectia de turnare pe perioada verii, pentru ca angajatii companiei sa beneficieze de cele mai bune conditii de lucru.

Crestere cu 10% a cifrei de afaceri
In ceea ce priveste evolutia business-ului Kuma in 2012, Camelia Olesen a subliniat ca s-a inregistrat un avans cu 10% al cifrei de afaceri, comparativ cu anul precedent, la 3 milioane de euro.
„Pentru anul acesta estimam o mentinere a cifrei de afaceri la nivelul lui 2012. Ca si anul trecut, si in 2013, 80% din livrari vor fi realizate catre export, doar 20% fiind realizate pentru piata interna”, a mai spus reprezentanta companiei.

Tendinte pe piata de profil
Referitor la principalele tendinte de anul acesta in domeniul lavoarelor pe piata locala vor fi favorite, in continuare, modelele cu forme organice. Cu toate acestea, romanii se vor orienta tot catre produsele in nuante deschise, chiar daca pe piata scandinava sunt la mare cautare cele in nuante puternice, inchise.
Pe piata romaneasca, cele mai cumparate produse din gama Kuma pe segmentele comercial si office building sunt lavoarele lungi cu mai multe boluri turnate. Cand vine vorba de clientii finali, acestia sunt interesati de modele deosebite, special adaptate nevoilor proprii, menite sa aduca o schimbare in baie sau bucatarie. In acest caz, designul si raportul calitate – pret sunt cele mai importante criterii de selectie.


Despre Kuma Romania

Kuma Romania este o companie romano-daneza lansata pe piata locala in 1998, fiind specializata pe producerea de lavoare de bai pentru proiecte rezidentiale, comerciale, de birouri si de utilitate publica, blaturi de bucatarii in suprafata continua cu chiuveta, glafuri de ferestre si balcoane, mese de bar/restaurant, receptii pentru hoteluri, concepte SPA si mobilier modular marca Nordline pentru bai si bucatarii.

Kuma a inaugurat prima linie de productie la Campina in 1998, pentru ca in 2006 compania sa se mute in Banesti odata cu finalizarea primei investitii de tip greenfield in valoare de 2 milioane de euro.
La intrarea pe piata locala, cifra de afaceri a Kuma Romania era de 50.000 de dolari, ajungand, in 2012, la 3 milioane de euro.
Printre principalele proiecte in cadrul carora Kuma s-a implicat, se numara lanturi hoteliere de 4 si 5 stele (Continental, Ibis, Ramada, Golden Tulip), mall-uri (Baneasa Shopping Center, Sun Plaza), complexe rezidentiale si de birouri (Willbrook, Glass House, Uppground Town), stadioane (CFR Cluj, Arena Nationala), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.
Produsele Kuma pot fi gasite in showroom-uri specializate pe bai precum Delta Design, Romstal, Piastrelle, Pazo Group, Ambient, dar si in magazine mici, exclusiviste din tara, specializate in bai si bucatarii. Mai multe detalii puteti gasi pe www.kumaromania.ro
 

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Reea Agency

Video